Pay per click ehk tulemuspõhine reklaam internetis: maksad ainult tulemuste eest!

Soovid teha turundus- ja müügitööd interneti kaudu, kuid Sa ei taha teha kulutusi teadmata, kas see toob tulemusi? Sobivaks lahenduseks on tulemuspõhine reklaam (pay per action), sest selle puhul tasudki ainult reaalsete klientide eest, kelle selle reklaami abil saad.

Mida tulemuspõhine reklaam õigupoolest tähendab?
Tulemuspõhise reklaami puhul maksad Sina reklaamiandjana vaid siis, kui inimene, kes bänneri kaudu Sinu kodulehele juhatati, teeb seal seda, mida Sa soovisid. Näiteks – ostab või tellib kauba, täidab küsitluse, registreerub kasutajaks, liitub meililistiga, laeb alla mingi dokumendi vms. Teisisõnu – maksadki reklaamikanalile ainult konkreetse tulemuse või kliendi toomise eest.

Kellele tulemuspõhine reklaam sobib?
Lühidalt öeldes sobib see mudel hästi kõigile äridele, kellelt tehakse reaalseid oste otse internetist. Eriti soovitame  tulemuspõhist reklaami järgmistele ettevõtetele:
•    Väiksemad ärid, kes ei saa investeerida internetireklaami suuremates portaalides. Samas on ikkagi vajadus müügi järele ning soov end turul nähtavaks teha.  Tulemuspõhise kampaania puhul tuleb Sul maksta reaalselt saadud käibe pealt.
•    Laia toote- või teenustevalikuga firmad. Tulemuspõhine reklaam pakub võimalust turundada ka nishitooteid ilma nö tühjade kuludeta.  Reklaamimise eest maksad tasu alles siis, kui saad reaalse tellimuse. 

Kuidas tulemuspõhist reklaamikampaaniat alustada?
Võta minuga ühendust: raimo@adm.ee, tel. 6177628, mob. 52 06098 või Skype: rmatvere ja arutame, millist kampaaniat korraldada. Lepime kokku ajakava ja hinnaskeemi.

Soovid tulemuspõhise reklaami kohta rohkem teada? Loe postitust ADM-i blogist.