Hinnastamismudelid

Klikipõhine tasustamine (cost per click)
Enamasti toimub reklaami ostmine meie kaudu klikipõhise tasu eest. Seega ei pea sa tasuma kümneid eurosid reklaami näitamise eest, vaid reaalselt Sinu veebilehele jõudnud klientide eest.

Kampaania planeerimisel lepime omavahel kokku, mitu klikki soovid saada või kui suure eelarve oled valmis reklaami investeerima. Vastavalt nendele tingimustele kuvame reklaami, et soovitud klikkide arv saavutada. Kliki hind kujuneb omavahelise kokkuleppe tulemusena, võttes arvesse kampaania mahtu ja perioodi.

Näitamispõhine tasustamine (cost per mile)
Teatud tüüpi kampaaniate puhul (peamiselt brändireklaam) võib olla otstarbekas osta reklaamikanalitelt bännerite näitamisi. Sel juhul toimub tasumine näitamiste arvu alusel.

Kampaania planeerimisel lepime kokku näitamiste koguarvu või eelarve, mille oled valmis reklaami investeerima. Näitamiste hind kujuneb omavahelise kokkuleppe tulemusena, võttes arvesse kampaania mahtu ning perioodi.

Tulemuspõhine tasustamine (cost per action)
Kui Sinu kampaanial on eesmärk, mis eeldab selgelt määratletavat tegevust veebikeskkonnas, on mõistlik kaaluda tulemuspõhise reklaami tegemist.

Oletame, et Sinu kampaania eesmärgiks on veebitellimused, ostud, registreerimised (nt meililisti) või küsitluse täitmised. Kõik need on konkreetsed tegevused, mille teostamist annab fikseerida ning jälgida.

Kui otsustad tulemuspõhise kampaania kasuks, ei ole tarvis tasuda näitamiste või klikkide eest. Maksad vaid iga tulemusliku tegevuse pealt. Võimalikud on ka kombineeritud variandid, kus väike tasu tuleb kliki eest ning teine osa tulemuste eest. Ühe õnnestunud tellimuse/registreerumise hind sõltub selle väärtusest ning selle lepime enne kampaaniat kokku.